torstai 28. syyskuuta 2017

Onnellinen

Oon onnellinen, niin onnellinen.
Vaikka kuinka tuntuu,
että joku isompi taho yrittää pilata mun fiilistä,
mä en luovu tästä fiiliksestä lainkaan nyt.
Ja koittakaa ihmiset tajuta,
vaikka tykkäänkin että puhutte mulle ja jaksan kyllä kuunnella yms.
Mutta ei aina negatiivisia asioita.
Niitä mä en jaksa kuunnella aina.

Mullakin on rajani ja siksi olinkin lomalla.
Kyllä, oon vähän kärttyisellä päällä,
mutta en ihan niin paljoa kuin ennen lomaa.
Ärsyttää kun rahat on tiukilla jälleen.
Noh kai tämä tästä taas tasottuu.
Tiedättekö että laskujen maksaminen on syvältä.
En tosin jättäisi niitä maksamattakaan.
Voisi jäädä vaan enempi ruokaankin mm.
Eipä voi oikein mitään sille.
Oon muuten huomannut,
että ihmisillä on tapana valehdella
tai ns. jättää kertomatta asioita.
Ärsyttää semmoinen aika paljon.
Mistä tiedätte etten jo tietäisi totuutta?
Tiedän kyllä paljonkin, ikävä kyllä, asioista...

HEI! Unohdin vallan...
Minun lääkitystä vähän tuunaillaan taas.
Tällä kertaa annosta lasketaan väliaikaisen noston jälkeen vihdoin.
On ollut vointi parempi.
Eikä edes harhoja ole ollut.
Ei huono laisinkaan se juttunen.

P.S.
Onnellinen vaimo olen. Rakastan miestäni.
Joka juuri leipoo sämpylöitä, NOM!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Putkiongelmat ja niiden kanssa pärjääminen

Ihanaa olla kotona. Ja tosiaan tehdä normiaskareita. 2kk meni aikalailla kotoa poissa, kosk...