keskiviikko 22. marraskuuta 2017

Sairastelua


Olen ollut todella väsynyt viime aikoina.
Siis todella väsynyt.
Hyvä että jaksaa kotona tehdä jotain muuta
kuin nukkua tai pötkötellä.
Ehkä tämä kuume selittää osan siitä ajasta,
mutta ei tosiaan kaikkea.

Onneksi menen huomenna labroihin.
Katsotaan miten ne menevät,
kun nämä mun piikkikammo ja verikammo
ihan hiukan hankaloittaa niitä.
Kaipa se ihan hyvin menee.

Kuume nyt nousee välillä 38 asteeseen.
Kaipa minä jonkun flunssan oon sitten saanut.
Joka päivä niin vetämätön olo,
mutta kyllä tää tästä vielä.


En anna silti tämän väsymyksen lannistaa mua.
Aion voittaa sen ja kuumeen.

Kohta on muuten mun syntymäpäiväkin, taas.
Ikäkriisi ohitettu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Putkiongelmat ja niiden kanssa pärjääminen

Ihanaa olla kotona. Ja tosiaan tehdä normiaskareita. 2kk meni aikalailla kotoa poissa, kosk...